داستان زنی که با روشی نسبتا ساده به ثروتی دیدنی رسید_سلوادور
[ad_1]
نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی سلوادور
لیزا هریگتون، کارمند شرکتی در بوستون از شغل خستهکنندهاش نومید شده می بود و بهجستوجو پروژهی جانبی میگشت. او برای سرگرمی، فروش وسایل قدیمی همانند کیف و کفش را در eBay اغاز کرد.
هنگامی اجناس کمد هریگتون همه شد، به این فکر افتاد که محصولی اختصاصی تشکیل کند. او با تحقیق در دنیای تجارت الکترونیک و تحلیل اراعه و تقاضا، به ایدهی فروش قلاده هارنس مخصوص سگ رسید. او از طریق علیبابا یک تولیدکننده اشکار کرد و با درآمد eBay خود نزدیک به ۵ هزار دلار قلادهی هارنس سگ خرید. جعبهها به خانهاش رسیدند و او زیاد تر موجودیاش را در eBay فروخت.
سال ۲۰۱۲ فروش در آمازون تا این مدت برای تعداد بسیاری از افراد ناشناخته می بود، اما هنگامی هریگتون همان قلادههای هارنس را در آمازون لیست کرد همه موجودیاش ظرف ۲۴ ساعت بهفروش رسید. او با محاسبهی ساده دریافت که اگر همین روال ادامه یابد، سالانه به درآمدی نزدیک به یک میلیون دلار میرسد. این زن هم چنان در کنار شغل روزانهاش کار تازه خود را در ادامه گفت و واردات، بازاریابی و مدیریت مالی را با منفعت گیری از منبع های آنلاین یاد گرفت.
بهنوشتهی بیزنساینسایدر، درآمد آنلاین هریگتون در سال ۲۰۱۶ با حقوق ثابتش برابر شد و او از شغل بیروح خود استعفا داد. این بار با وقتی آزادتر، برند دوم خود را با نام Purrfect Portal راهاندازی کرد؛ دریچهای برای گربهها که در بازار فقط یک مدل بیکیفیت داشت. او با پشتیبانی مشاوران، مهندسان و تولیدکنندگان طرحی بهتر ساخت.
مقالههای مرتبط:
سالها سپس، ایدهی بامزهی هریگتون به محصولی پرفروش تبدیل شد؛ یک در کوچک با دستگیره و پنجره که مشتریان عاشقش شدند. فروش این محصول از سال ۲۰۲۰ به اوج رسید و امروز در سال ۲۰۲۵ پرفروشترین درِ مخصوص گربه در آمازون است. او اکنون بعد از یک دهه توانایی، سه پیشنهادی مهم برای پیروزی در آمازون دارد:
- تولیدکنندهای قابلمطمعن اشکار کنید و حتی اگر هزینهبر است، از کیفیت و امنیت پرداخت یقین شوید.
- شبکهای از افراد باتجربه بسازید و از تجربیاتشان منفعت ببرید.
- محصولی یکتا با قیمت افزوده اراعه کنید؛ چه با تشکیل داخلی، چه با طراحی پیچیده یا مالکیت فکری.
لیزا هریگتون ثابت کرد که حتی از دل مشاغل بیانگیزه هم میتوان راهی برای ساختن امپراتوری شخصی اشکار کرد.
دسته بنی مطالب
[ad_2]